Beste klant,

Het Coronavirus heeft Nederland en de rest van de wereld in zijn greep. Vanwege de huidige maatregelen is onze woonwinkel tijdelijk gesloten.

Wij streven er natuurlijk naar om ondanks deze maatregelen jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en je de service bieden die je van ons mag verwachten.
Je shopt nog steeds de mooiste woonartikelen online en je bestelling zal nog gewoon geleverd worden door onze chauffeurs of door PostNL. Ook is onze klantenservice volgens de reguliere openingstijden bereikbaar.

Let een beetje op elkaar, we doen dit samen!

Levering van je bestelling
Gelukkig kunnen wij de leveringen gewoon door laten gaan. Wel is dit in een aangepaste vorm. Onze bezorgers brengen jouw bestelling tot aan je voordeur en komen niet bij je naar binnen. Dit om direct persoonlijk contact te vermijden. Mocht je in een appartement wonen, dan wordt je bestelling tot aan je eigen voordeur bezorgd. Indien er geen lift aanwezig is, of als de bestelling niet in de lift past, wordt er tot en met de vierde verdieping geleverd.

Ook de leveringen van kleinere pakketten die geleverd worden met PostNL, gaan gewoon door. Helaas is het bij onze partner PostNL nog steeds erg druk. Daardoor kan het zijn dat de bezorging van je bestelling een kleine vertraging oploopt. Je kunt je pakket volgen via de track&trace code die je van ons ontvangt na de verzending van je bestelling. 

Het is mogelijk om je bestelling op te halen!
Heb je wat leuks gezien op onze social media of website? Neem gerust contact met ons op.

Je kunt op de volgende manier bestellen:

- Mail naar info@dok2.nl
- Stuur een berichtje via Facebook of Instagram
- Bel 0318-478306

Wij zullen je zo snel mogelijk helpen om je bestelling in orde te maken.