Voor 18.00 uur besteld, is morgen in huis     •    Laagste prijsgarantie   •      14 dagen bedenktijd     •    Klanten beoordelen ons met een 8.6

0 producten | € 0,00

 
Toon filters


> Heb ik garantie?

> Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?

> Zitten er kosten verbonden aan de reparaties?

 

Heb ik garantie?

Wij zijn een CBW-erkende winkel, dus wij bieden je veel zekerheid. Garantie verschilt per artikel, maar over het algemeen hebben de meeste artikelen 2 jaar CBW-garantie. Je moet wel kunnen aantonen wat er mis is met het artikel, het liefst met een foto. Voor meer informatie over het garantiekeurmerk kun je ons mailen.

Voor meer informatie over de CBW-garantie kun je kijken op de website van het CBW.

Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?

Stuur ons een e-mail met de omschrijving van je klacht en voeg waar mogelijk foto’s toe. Als wij je klacht erkennen zullen we het artikel indien mogelijk laten repareren en wanneer dit niet mogelijk is, vervangen. Als beide opties niet mogelijk zijn, zullen we de aankoop ontbinden. De ontbinding moet wel in verhouding staan met de klacht.

Zitten er kosten verbonden aan de reparaties?

In de eerste twee jaar na factuurdatum ontvang je een volledige garantie op alle reparaties dan wel vervangingen, tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het artikel.

  • Heb je vragen voor de winkel? Bel ons: 0318-478306. Of stuur een e-mail naar info@dok2.nl Voor vragen over de webshop bel je: 0318-478308. Of stuur een e-mail naar verkoop@dok2.nl
  • Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.30 uur t/m 18.00 uur.
^