Garantie en reparatie

> Heb ik garantie?

> Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?

> Zijn er kosten verbonden aan de reparaties?

Heb ik garantie?
Wij zijn een CBW-erkende winkel, dus wij bieden je veel zekerheid. De garantie verschilt per artikel, maar over het algemeen hebben de meeste artikelen 2 jaar CBW-garantie. Je moet wel kunnen aantonen wat er mis is met het artikel, het liefst met een foto. Voor meer informatie over de CBW-garantie kun je kijken op de website van het CBW of lees de voorwaarden hier.

Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend! Wij zullen onze uiterste best doen de klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Stuur ons een e-mail met de omschrijving van je klacht en voeg foto’s toe. Vermeld in je mail ook je bestelnummer. Als wij je klacht erkennen zullen wij het artikel indien mogelijk laten repareren. Wanneer dit niet mogelijk is zullen wij het artikel vervangen. Als beide opties niet mogelijk zijn, zullen wij de aankoop ontbinden. De ontbinding moet wel in verhouding staan met de klacht.

Zijn er kosten verbonden aan de reparaties?
In de eerste twee jaar na factuurdatum ontvang je een volledige garantie op alle reparaties dan wel vervanging, tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het artikel.