Voor 18.00 uur besteld, is morgen in huis     •    Laagste prijsgarantie   •      14 dagen bedenktijd     •    Klanten beoordelen ons met een 8.7

0 producten | € 0,00

 
Toon filters

 

> Heb ik een zichttermijn?

> Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

> Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

> Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

> Wanneer word ik terugbetaald?

Hoe krijg ik het geld terug?

> Ik ben het retourformulier kwijt. Waar kan ik deze uitprinten?

> Is ruilen of retourneren van beddengoed, kussens en badtextiel mogelijk?

 

Heb ik een zichttermijn?

Is jouw bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren! Voor bestellingen die geplaatst zijn via de webwinkel van DOK 2 geldt een maximale zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, tenzij anders vermeld (zie Algemene voorwaarden). Binnen deze termijn worden er geen annuleringskosten gerekend. De zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerkartikelen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Voor aankopen die gedaan zijn in de winkel in Veenendaal geldt een maximale zichttermijn van 7 dagen.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Om je aankoop te retourneren stuur je eerst een mailtje met daarin de uitleg waarom je iets wil retourneren naar verkoop@dok2.nl. Samen met een ingevuld retourformulier (dat bij de bezorging is meegeleverd) en in de originele verpakking kun je het pakket terugsturen naar ons magazijn. Het artikel moet onbeschadigd zijn. Let op: na 14 dagen kun je niet meer retourneren.

Pakketten die via PostNL geleverd zijn, kun je gratis retourneren via PostNL. Je kunt gebruik maken van het gratis retourlabel op het retourformulier. Meubels die op afspraak door het transport geleverd zijn, kunnen worden afgehaald. Let op: hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Om de afhandeling van een retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je de volgende instructies op te volgen.

1. Je meldt de retour per e-mail aan bij verkoop@dok2.nl;

2. Je stuurt het artikel conform onze bijgevoegde retourinstructies aan ons terug. Maak hierbij gebruik van de meegeleverde retourlabel;

3. Het artikel is compleet en onbeschadigd en zit in de originele verpakking;

4. De retourzending wordt binnen redelijke termijn uiterlijk binnen 14 dagen na retourinstructie aan ons verzonden.

Retourzendingen die niet voldoen aan een van de bovenstaande condities, worden niet in behandeling genomen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Pakketten die via PostNL geleverd zijn, kun je gratis retourneren via PostNL. Meubels die op afspraak door het transport geleverd zijn, kunnen worden afgehaald. Let op: hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht. Bij maatwerkartikelen kunnen ook annuleringskosten in rekening gebracht worden.

Wanneer word ik terugbetaald?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, na ontvangst van jouw artikel op onze retourafdeling, terug te storten. Het kan helaas voorkomen dat dit niet lukt, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval binnen 14 dagen na de ontvangst van jouw retourzending het geld terug hebt.

Hoe krijg ik het geld terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we natuurlijk contact met je op.

Ik ben het retourformulier kwijt. Waar kan ik deze uitprinten?

Je kunt hier het retourformulier zelf uitprinten en invullen.

Is ruilen of retourneren van beddengoed, kussens en badtextiel mogelijk?

Nee, beddengoed, kussens en badtextiel wordt om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen

  • Heb je een vraag? Bel naar: 0318-478306.
    Of stuur ons een e-mail: info@dok2.nl (winkel) of verkoop@dok2.nl (webshop).

  • Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.30 uur t/m 18.00 uur.
^