Voor 18.00 uur besteld, is morgen in huis     •    Laagste prijsgarantie   •      14 dagen bedenktijd     •    Klanten beoordelen ons met een 8.6

0 producten | € 0,00

 
Toon filters

 

> Heb ik een zichttermijn?

> Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

> Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

> Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

> Wanneer word ik terugbetaald?

> Welk bedrag krijg ik terug?

Hoe krijg ik het geld terug?

> Ik ben het retourformulier kwijt. Waar kan ik deze uitprinten?

> Is ruilen of retourneren van beddengoed, kussens en badtextiel mogelijk?

 

Heb ik een zichttermijn?

Voor bestellingen welke geplaatst zijn via de webwinkel van dok2.nl geldt een maximale zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, tenzij anders vermeld (zie Algemene voorwaarden). Binnen deze termijn worden er geen annuleringskosten gerekend. De zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerkartikelen (meestal met een levertijd 2 weken of meer). Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 dagen is de koopovereenkomst een feit.

Voor aankopen die gedaan zijn in de winkel in Veenendaal geldt een maximale zichttermijn van 7 dagen.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Om je aankoop te retourneren stuur je eerst een mailtje met daarin de uitleg waarom je iets wil retourneren naar verkoop@dok2.nl. Samen met een ingevuld retourformulier (dat bij de bezorging is meegeleverd) en in de originele verpakking kun je het pakket terugsturen naar ons magazijn (De Geer 8, 4004 LT TIEL). Het artikel moet onbeschadigd zijn. Let op: na 14 dagen kun je niet meer retourneren.

Wij raden je aan het pakket verzekerd te verzenden. Bij retourneren ben je bij beschadiging onderweg als klant verantwoordelijk. Indien je het verzekerd hebt verzonden, kun je de claim indienen bij de vervoerder.

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Om de afhandeling van een retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je de volgende instructies op te volgen.

1. Je meldt de retour per e-mail aan bij verkoop@dok2.nl;

2. Je stuurt het artikel conform onze bijgevoegde retourinstructies aan ons terug. Maak hierbij gebruik van de meegeleverde adressticker;

3. Het artikel is compleet en onbeschadigd en zit in de originele verpakking;

4. De retourzending wordt binnen redelijke termijn doch uiterlijk binnen 14 dagen na retourinstructie aan ons verzonden.

Retourzendingen die niet voldoen aan één van de bovenstaande condities, worden niet in behandeling genomen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening voor de klant.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De verzend- en/of afhaalkosten zijn voor rekening van de klant. Bij maatwerkartikelen kunnen ook annuleringskosten in rekening gebracht worden.

Wanneer word ik terugbetaald?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, na ontvangst van jouw artikel op onze retourafdeling, terug te storten. Het kan helaas voorkomen dat dit niet lukt, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval binnen 14 dagen na de ontvangst van jouw retourzending het geld terug hebt.

Welk bedrag krijg ik terug?

Je krijgt het aankoopbedrag en de eerste verzendkosten volledig van ons terug.

Hoe krijg ik het geld terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we natuurlijk contact met je op.

Ik ben het retourformulier kwijt. Waar kan ik deze uitprinten?

Je kunt hier het retourformulier zelf uitprinten en invullen.

Is ruilen of retourneren van beddengoed, kussens en badtextiel mogelijk?

Nee, beddengoed, kussens en badtextiel wordt om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen

  • Heb je vragen voor de winkel? Bel ons: 0318-478306. Of stuur een e-mail naar info@dok2.nl Voor vragen over de webshop bel je: 0318-478308. Of stuur een e-mail naar verkoop@dok2.nl
  • Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.30 uur t/m 18.00 uur.
^