Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan hoeveel artikelen je wilt hebben. Ga naar je winkelwagentje en klik op: ‘Ga door naar afrekenen’. Je bevestigt de bestelling door je persoonlijke gegevens in te vullen en de wijze van betalen te bepalen. Tot slot ga je akkoord met de algemene voorwaarden en plaats je de bestelling. 

Wat zijn de levertijden?

Er zijn verschillende manieren waarop artikelen die je hebt besteld geleverd kunnen worden. Als je artikelen hebt besteld met een levertijd, geldt dat de bestelling geleverd wordt zodra het laatste artikel binnen is gekomen in ons magazijn. Kleine artikelen worden geleverd door een pakketdienst. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL naar je verstuurd. Hiervoor geldt op werkdagen vóór 18.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval wordt er contact met je opgenomen om de afleverdatum vast te stellen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze. 

Als er sprake is van 1-mans levering vindt dit plaats tot aan de deur. 2-mans leveringen worden in de woonkamer afgeleverd. Wil je gebruik maken van een 2-manslevering, neem dan contact met ons op. Bij een 1-manslevering dient er iemand aanwezig te zijn om de chauffeur te helpen met uitladen. Kijk hier voor meer informatie over de leveringsvoorwaarden.

De genoemde levertijden zijn een indicatie en we gaan uit van artikelen die bij ons of bij onze fabrikanten op voorraad zijn.

Levertijden rondom feestdagen en in de zomerperiode
Rondom feestdagen en in de zomerperiode neemt de drukte bij onze logistieke partners enorm toe. Ook zijn sommige van onze fabrikanten bepaalde periodes gesloten. Hoewel wij er uiteraard alles aan doen om je bestelling binnen de gestelde levertijd bij je thuis af te leveren, kan het zijn dat je bestelling een kleine vertraging oploopt.    

Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Het grootste deel van het assortiment wordt gratis thuisgeleverd bij een minimum bestelwaarde van 50 euro. Voor een aantal artikelen zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten te rekenen. In de winkelwagen zie je wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn.

Meer informatie over de leveringsvoorwaarden en tarieven vind je hier.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, als je bestelling verzonden is via onze pakketdienst (PostNL) kan je de de zending volgen. Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken. 

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
In het geval van meubelbezorging neemt de vervoerder contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven

In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.

Komt het bezorgmoment niet uit of heb je de bezorger gemist? Wanneer de status van het pakket nog op ‘gesorteerd’ staat, kan je het bezorgmoment wijzigen. Ook kan je ervoor kiezen om het pakket af te laten leveren bij een PostNL-locatie.

Wanneer er niemand thuis is bij de eerste bezorgpoging probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje achter met een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22:00 uur. Wanneer je niets doet komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag nog een keer langs.

Indien er niemand thuis is bij de tweede bezorgpoging, brengt de chauffeur het pakket naar een PostNL-afhaallocatie. Ook dan laat hij een briefje achter waarop aangegeven staat waar je het pakket kunt ophalen. Het pakket staat 7 dagen bij de PostNL-locatie. Daarna zal het terug worden gestuurd naar ons magazijn.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Geen probleem! Je kunt de bestelling gewoon komen afhalen bij ons logistiek centrum in Tiel. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Per mail ontvang je een afhaalbewijs waarmee jij de bestelling kunt ophalen. Ons logistiek centrum is geopend van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:30 uur.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons een e-mail met daarin de naam, het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het missende artikel naar je toesturen.

Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even bellen of mailen!

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd. Je kunt ons altijd even bellen of mailen voor meer informatie.

Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot, te zwaar of te kwetsbaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door het transport. Voor het maken van een bezorgafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.

Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je bestelling dus naar de gewenste verdieping, bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd. Wil je liever een full-service levering, neem dan even contact met ons op. Aan een full-service levering zijn extra kosten verbonden. Kijk voor meer informatie over de verschillende levermethoden bij de leveringsvoorwaarden. 

Kan ik een artikel reserveren?
Ja, je kunt een artikel reserveren indien het niet direct meegenomen kan worden uit de winkel of als het artikel niet op voorraad is. Geef dit aan bij een van onze medewerkers en vraag naar de voorwaarden.