Garantie en reparatie

Hier vind je antwoord op je vragen over de garantievoorwaarden en het proces wanneer je beschadigd of defect artikel hebt ontvangen. Staat je antwoord niet in onderstaand menu? Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact met ons op via 0318-478306 of stuur ons een mail naar info@dok2.nl

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij zijn een CBW-erkende winkel, dus wij bieden je veel zekerheid. Deze extra gegeven CBW garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. De garantie verschilt per artikel, maar over het algemeen hebben de meeste artikelen 2 jaar CBW-garantie. Je moet wel kunnen aantonen wat er mis is met het artikel, het liefst met een foto. Voor meer informatie over de CBW-garantie kun je kijken op de website van het CBW of lees de voorwaarden hier.

Dat is natuurlijk erg vervelend! Wij zullen onze uiterste best doen de klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wij willen je vragen een mail met een foto en een beschrijving van de beschadiging of klacht te sturen naar service@dok2.nl. Vermeld in de mail ook jouw bestelnummer. Je ontvangt automatisch een ticketnummer en onze serviceafdeling zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. De termijn waarop je een inhoudelijke reactie kan verwachten is tussen de 2 - 5 werkdagen na ontvangst van de melding. Als wij je klacht erkennen zullen wij het artikel indien mogelijk laten repareren. Wanneer dit niet mogelijk is zullen wij het artikel vervangen. Als beide opties niet mogelijk zijn, zullen wij de aankoop ontbinden. De ontbinding moet wel in verhouding staan met de klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

In de eerste twee jaar na factuurdatum ontvang je een volledige garantie op alle reparaties dan wel vervanging, tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het artikel.